søndag den 16. december 2012

Racer kælk!

Vi havde i fredags besøg af en sød veninde og hendes lille skønne datter af en prinsesse! Det var så hyggeligt - og de to unger legede og pjattede sammen. Det sjove var at midt i alt legen lagde jeg mærke til at ordene der kom ud fra de to mødres munde ikke helt var de samme. Mens min veninde sad og sagde "er den ikke bare flot?", "Den er bare skøn hva?" - og sikke fin, smuk og alt muligt andet... sad jeg og fyrede ord af omkring hvor hurtige, larmende og seje ting var :) Forskellen på en "mor-til-en-datter" og en "mor-til-en-søn" ha ha....

Herhjemme er det jo mest seje og larmende brandbiler, traktorer og alt muligt andet... og det er helt fint med mig. Derfor måtte den bette jo selvfølgelig også have sig den sejeste blå racer af en kælk nu hvor sneen har været på besøg. Vi var ude sidste weekend og lidt i løbet af ugen og teste - og den var også med ude på juletræs jagt igår :)

Bettemanden er selvfølgelig overordentlig glad for sin fikse racer med sele og blødt sæde - og hviner højt når faren giver den lidt ekstra fart <3

Bettemanden i aktion :)

Der bliver øvet på køkkengulvet - er det sådan jeg skal holde fast?? :)

Skal vi snart ud og prøve den hva??



Ingen kommentarer:

Send en kommentar