søndag den 16. december 2012

3 søndag i Advent

Min advents "krans" herhjemme... homemade offcourse!


Så kom vi så langt... puh det er altså jul lige om lidt! Og tiden flyver bare afsted. Der er så mange ting der skal nåes, familie der skal ses og kærlighed til mand og søn der skal plejes <3 Manden min har været hjemme de sidste mange weekender og det har lillamanden og jeg virkelig nydt. Denne weekend er stået på fældning af juletræ, varm chokolade med flødeskum, julegave indkøb og masser af hyggeligt selskab. Julegaverne får sit helt egen indlæg, men lige nu vil jeg bare dele lidt søndags-advents-stemning med jer.

Er til meget stilfulde og enkle dekorationer

Derfor er min med mos, kogler og sølv julekugler... og lidt sølv glimmer :)
Der er også glimmerspray på nogle af koglerne :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar