mandag den 3. december 2012

Julehyggen er landet...

Mit fine kalenderlys <3

Jeg EEEELSKER jul! og har altid gjort det. Kan hører julemusik allerede fra Oktober, uden overhovedet at blive træt af det - og jeg er uden tvivl et rigtigt December-barn. Jeg elsker traditioner, hygge, bagning, konfekt og alt hvad der hører til... og i år er det så første jul i vores nye hus, med nye traditioner og vores første juleaften hos os med familien <3

Julehyggen har allerede indtruffet sig i drømmehuset, og her er lidt stemningsbilleder fra vores hjem og min jule-stil :)


Et lille close-up

Fine glimmer detaljer... ææælsker glimmer!

Smukt julepynt købt i Magasin 

Mere glimmer...!

Samler på det smukke Karen Blixen julepynt fra Rosendahl - her deres lille mistelten

Søde nisser er der også plads til

Flere søde nisser...

Mandariner, chokolade og snebolde - ja tak!

Folk bliver budt velkommen med julestemning :)

Glaskrukker med mos, kogler og julekugler :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar