mandag den 3. december 2012

Det sørme, det sandt... December! :)

Ja tænk engang... den sidste tid er fløjet afsted! Der er simpelthen sket så meget i min verden de sidste par uger - og derfor har der været helt død på bloggen. Nu er det December og jeg har lovet mig selv at der skal som minimum være 24 indlæg i denne måned, for der sker jo simpelthen så meget! Og det er jo ikke fordi jeg ikke har rigeligt med billeder og ting at berette, de kommer bare aldrig længere end tanken :(

Herhjemme er lillemanden startet i privat dagpleje, midlertidig indtil hans vuggestueplads til Januar, for mor her er kommet i arbejde :) Blev jo nød til at sige mit andet job op i København, da vi flyttede til Jylland - og nu er jeg så kommet igang igen, hvilket er skønt, men mega hårdt. Pludselig har lillemanden og jeg ikke hele dagen sammen, og alt kommer ikke helt an på ham. Nu skal vi til gengæld virkelig tænke næste dag frem, pakke taske og ekstra tøj, tidligt op og aflevere i dagpleje inden job osv. osv.. Puha det er faktisk et stort puslespil - forstår lige pludselig de børnefamiler der har svært ved 2 børn, indkøb, rengøring og aftensmad.

Nå, men dette blev bare et lille opdatering indlæg - om lidt følger julehyggen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar