onsdag den 1. oktober 2014

To fluer med et smæk...

Har fundet den perfekte måde at være effektiv på og multitaske! Når man pludselige bliver mor... og græsenke en stor del af tiden! Kan det være svært at få tid til at gøre alt hvad man plejer og har lyst til. Jeg har altid læst en del - og har virkelig savnet det efter vi fik Adam. Det er bare en af de ting det er svært at finde ro og tid til...
Men nu har jeg fundet løsningen! Nemlig lydbøger!

Jeg har fået et abonnement ved Storytel (dette er på ingen måde reklame) og er nu igang med min 2. bog på 5 dage.... Jeg lytter om aftenen mens jeg hækler og i weekenden mens jeg kørte langt i bil og Adam sov i autostolen på bagsædet. Det er SÅ afslappende og det har virkelig fanget mig. Så meget at jeg endda lyttter på arbejde i det ene ører når det passer med det arbejde jeg laver.

Jeg ved ikke om det evt. har noget at gøre med at jeg er i gang med "Fifthy shades of Grey" at de nærmest sluger sig selv... men hold op hvor passer det mig.



Jeg tænker allerede nu at det bliver fantastisk på den lange flyrejse jeg snart skal ud på alene, og diverse andre steder. Og så er der SÅ mange at vælge imellem.

Storytel havde ikke Mr. Grey på dansk - så lytter til dem på engelsk, og det går faktisk overraskende godt med at forstå det hele fordi ordene jo bliver udtalt korrekt i stedet for at man læser dem og evt. ligger trykket forkert og derfor ikke forstår. Desuden meget behagelig fortæller! Klart en anbefaling her fra!... og så er jeg klar til den rammer biografen næste år ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar