torsdag den 25. juli 2013

IT'S ALIVE.....!!!

Åh ja - bloggen er skam stadig i live. Måske ret misligeholdt og har brug for masser af omsorg, kærlighed og søde ord (og billede spam)... men helt sikkert stadig i live!

Jeg har holdt sommerferie de sidste tre uger med min dejlige familie! Virkelig ferie! Vi har ikke været udenlands eller på masser af turer osv.. Vi var i København fem dage i den første uge - da min mand endelig efter fem års knoklen, blev udnævnt premierløjtnant med taler, reception, frakker og sabler über alles! :) Det var nogle skønne begivenhedsrige dage og et dejligt gensyn med København. Ellers har vi holdt en "lille" surprice fest for manden forrige fredag - med små 30 gæster, opdækket dobbelt garage og en masse mad og drikke! Det var en skøn dag - og han blev glad... manden altså... og overrasket! Jeg blev også selv overrasket - over at jeg formåede at holde det hemmeligt :)

Dagene er forsvundet lige så hurtigt som de kom. Vi har nydt haven, solen, terrassen og vores hus. Vi har været omgivet af familie næsten alle dage - og grillet en masse. Jeg smider en masse billeder op senere fra de tre skønne uger.

Status lige nu - er næsten igennem min første uge tilbage på pinden/arbejde efter ferien - og indtil videre er jeg også i live! ;) Når jeg går hjem idag har jeg kun tre arbejdsdage tilbage herude, før jeg stopper lidt før tid i mit barselsvikariat. Den 1 august starter jeg i nyt fast job... to be continued! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar