tirsdag den 25. september 2012

Min gode ven Nespresso!

Mmm... Nespresso Crealto!


Jeg har en fantastisk maskine herhjemme fra Nespresso... jeg har blogget om den før :) og mine yndlings bodum krus har også haft sit eget indlæg. Nu er Nespresso så kommet med en ny limited edition smag - nemlig Crealto, og den har jeg selvfølgelig købt og smagt. Jeg kan godt lide min kaffe mild, så da den er lidt kraftig i smagen, kom der en lille skvat ekstra mælk i. Smagen var dejlig rund og mere fyldig end kraftig vil jeg kalde det... eftersmagen er også god. Den kan sagtens anbefales! og så er den bare så lækker i designet at jeg vil have kapslerne og kassen liggende fremme!

Min kaffe kærlighed!

Indkøb hos Nespresso - mine yndlings :)

Lækker latte i yndlingskrus fra Bodum



Ingen kommentarer:

Send en kommentar