lørdag den 22. september 2012

Joha lækkerier

Lækker lillemand med ny hue <3

Igår var bassemanden og jeg på shopping i fields. Skulle en tur i Pilgrim og bytte nogle smykker jeg havde fået i gave, selvom jeg ikke var meget for det. De var så fine - men halskæden var for kort, og der er ikke noget værre end når de sidder stramt rundt om halsen på en... sådan føles det i hvert fald. Nå men en tur i Pilgrim blev det til for mig - og da vi rundende Magasin var der pludselig noget til bassemanden også! Udenfor Magasin stod nemlig en stor kasse med Joha tilbehør som huer, sokker, hagesmække osv. - alt sammen til 10,- !! Så jeg rodede selvfølgelig rundt med numsen i vejret ligesom de tyve andre mødre i samme lille kasse ;)

Det blev til fire lækre huer til minimanden - og han har allerede indviet den første med succes :)


Joha lækkerier!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar