fredag den 11. marts 2011

Den første liste.... af mange....

Jeg elsker:

- når folk læser Wulf/Morgenthaler på bagsiden af avisen i metroen om morgenen, for så ved man det er fredag!
- at skulle hjem til min kæreste ikke skulle noget i aften
- Kadetbal og Lancier... seriøst!
- Kvindelige chefer der kan se man har fået nyt tøj/øreringe
- Københavns åbningstider

Jeg hader:

- folk med verdens koldeste slappeste håndtryk
- tosser der skal provokere andre i deres arbejde, bare for at provokere?

Jeg bryder mig bestemt ikke om:

- dem der ikke kan se det logiske i det jeg finder logisk... det er jo bare ulogisk!
- at gå alene ude om aftenen... lidt tøs er man vel?

Lidt mindre:

- kilo på egen krop tak!
- wienerbrød i kantinen

Mere af:

- viljestyrke til at gennemfører
- det der løn?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar