fredag den 8. november 2013

To blog or not to blog.....

Læs: Når man er blogland utro med Instagram.

Jamen altså - det er jo lettere? og hurtigere? og man skal ikke have lagt sine billeder fra mobilen over på pc'en først og alt det andet. Man behøver heller ikke en lang tekst.

Det er jo en rigtig skam - for det er ikke fordi jeg ikke har lyst til at blogge en hel masse. Det andet er bare så dejlig hurtigt i en travl hverdag, og så bliver man også lidt fanget af at mange af ens yndlingsbloggere jo er inde på Instagram, så man har ikke samme behov for at tjekke sin blog liste så ofte herinde. Mest tjekker jeg hvis jeg på IG har set et spændende opslag og de skriver der er et indlæg på bloggen omkring det ;)

Men altså.... nu står jeg faktisk på søndag og skal til bloggertræf hos de søde piger fra http://noerkletoeserne.blogspot.dk/ - og jeg føler mig ærlig talt helt uværdig! Fordi jeg har forsømt min blog sådan... og lidt fordi jeg tænkte jeg ville nå at knække strikke koden inden, så jeg kunne være med på den vogn eller få virkelig gang i min symaskine, som jeg heller ikke har. Jeg dukker stadig op, men det bliver med en uopdateret blog, hækletøj og andre små projekter under armen.

1 kommentar:

  1. Vi må også indrømme at selvom vi forsøger at lave masser af indlæg så taber bloggen ofte ift. det lidt mere tilgængelige instagram ikke mindst fordi blogger på mobilen ikke er særlig samarbejdsvillig. Du er selvfølgelig værdig deltager på søndag og vi glæder os. Hvis du har lyst kan vi måske hjælpe lidt med at bryde strikkekoden ;-)
    Mvh Rikke og Anne

    SvarSlet