mandag den 10. juni 2013

#25 dag - blog challenge

Indholdet i en kvindes taske kan være enorm. Der er simpelthen ikke den ting man nærmest kan have med på farten. Der har faktisk lige været en artikel omkring hvor uhygiejniske kvinders tasker er.... og jeg tror gerne på dem!

Indholdet i min mellen-størrelse taske:
 
Min pung (som næsten er en taske i sig selv - clutch kategorien i hvert fald)
Mine husnøgler, bilnøgler og lille fjernbetjening til vores hus-alarm
Min medbragte morgenlatte i yndlings termokruset fra Bodum
En Banan
Gajoler
Tyggegummi
Håndsprit
En sut
En teske??
Kuglepen(ne)
Gamle kvitteringer/huske post-its
Et bolsje
Tre stykker chokolade jeg havde glemt?
Den grønne æble parfume fra DKNY
Mini deodorant fra Nivea
En lille sten formet som et hjerte
Tre læbepomader?
Hårnåle & hårelastik
Servietter
En lipgloss
 
og en god håndfuld bund-krummer og fnullermænd.

2 kommentarer:

  1. Uh, jeg tør slet ikke dissekere alt det junk jeg har i min taske - det ville tage timer (;

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Bare jeg skal tømme mine lommer tager det generelt et kvarter med nøgler og sutter i alle retninger. Men vi kan vel hurtigt blive enige om det er godt aldrig at gå ned på (dulle)grej på farten! Og man har brug for hver ENESTE ting i sin taske :)

      Slet