mandag den 15. oktober 2012

Coffee meringues brownies!

Coffee meringues brownie

Igår havde vi det meste af min familie på besøg (læs: fremvisning) i huset - og jeg havde bagt... ih hvor havde jeg bagt :) Der var to slags småkager og to slags boller - men mit hjertebarn igår var en kaffe marengs brownie som jeg var meget stolt af. Det er første gang jeg har lavet den - og jeg vil sige den blev meget vellykket. Dog var den en smule for sød med alt den marengs på... den var faktisk lidt bedre idag da svigerforældrene var her, og vi spiste resterne som havde fået lov at stå på køl. Det gjorde kagen mindre vammel - og den smagte stadig super... Den var utrolig nem at lave - og opskriften kommer fra skønne Manuela, en af Norges mest fulgte bloggere på www.passion4baking.com 

Småkagerne jeg bagte var specier - en slags med citron & vanilje, den anden med chokolade & nødder :) Dem får i billeder af en anden dag... men her er brownien:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar