lørdag den 29. januar 2011

En dejlig lørdag...

En fantastisk afslappende lørdag, startede tidligt i morges da manden skulle ud på skolen og lave opgave med hans gruppe i Sejladsprojekt. Jeg sendte fire chokolade cupcakes med ham, sammen med hans frokost. Derefter stod den på Bridezillas og yoghurt i sengen.
Jeg havde meldt mig på Hatha yoga kl. 10 og det var en fornøjelse. Nyder det virkelig - og føler mig faktisk enormt smidig og elegangt og alt muligt... ligner en elefant - men føler mig som en ballerina.

Mit nye "lørdag-for-mig-selv" ritual efter træning er baresso. Tilbringer et par timer på baresso - med en god bog og lidt lækkert at spise og drikke :) det er fantastisk og nyder kvalitetstid med mig selv!

I øjeblikket læser jeg Julia Lahmes "Hvor lagde jeg babyen?" - den er fantastisk.... ligeledes er hendes blog på
www.julialahme.dk





Efter baresso, kom jeg lige til at gå igennem Amager centeret. Er fuldstændig flad - men 70% på disse vildt lækre Vagabond støvletter med kilehæl kunne jeg ikke ignorere.... og hjem med mig kom de. Dansede en diskret sejrdans på vej hjem i ekstase over mit gode køb!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar